domingo, 31 de mayo de 2015

Amb el mes de maig arriba el final d'aquest projecte ...

Bon dia a tots i a totes, 

Aquest darrers dies de maig han estat els últims compartits amb la Mayerlin en aquest projecte. 

A principis de mes, vam anar a passejar per la Moxina i la Dèu, uns paratges preciosos d'Olot. Vam aprofitar per gravar el vídeo per explicar la nostra experiència que susposu que tots els Rossinyols hem hagut de fer. Vam tenir moltes complicacions en la gravació: passava gent per davant de la càmera, ens vam quedar sense bateria, ens posàvem a riure, amb el mòvil no se sentia l'audio, etc. Un desatre vaja! Com que era una tarda de diumenge que apretava la calor, vam anar a fer el toc. 

La última quedada juntes, vaig voler prepar una cosa especial. Ja fa uns mesos, la Mayerlin em va comentar que li encantava mirar el cel de nit i contemplar les estrelles i la lluna. Així que un divendres al vespre, vam pujar a Batet on ens esparava, a l'observatori astronòmic, en Xevi. Ell ens va fer una visita totalment personalitzada només per les dues rossinyoletes i vam poder mirar alguns elements del cel a través del telescopi. He de dir que tot i que el cel no ens va acompanyar gaire aquella nit, va ser una vivència molt maca.

Finalment, el dissabte de la setmana passada, vam fer l'acte de colenda del projecte d'aquest curs. Ens vam reunir totes les parelles a l'Ideal. Gent rellevant de la universitat i la comarca i les tècniqeus de joventut van dir unes paraules. Després, es va passar un muntatge audiovisual amb fotos i vídeos de totes les parelles. Va ser bastant emotiu. Ja per últim, hi havia una mica de pica pica. 

Vaig acompanyar a la Mayerlin a casa. Ens vam desitjar molta sort pel final de curs i un bon estiu. Vam quedar que un altre dia, ben aviat, ens havíem de tornar a veure! Em sabria greu tallar totalment el contacte amb el Mayerlin. 



Per tancar amb aquest projecte i el blog, m'agradaria comentar que des del primer moment que vaig sentir a parlar del Projecte Rossinyol (quan feia 1r de Batxillerat) em va semblar molt interessant i em vaig prometre, a mi mateixa, que algun dia el faria. Penso que la meva experiència ha estat positiva, me'n duc un gran record i he aprés d'una nova cultura.  Ho recomo a tothom. 

Cúpula de l'observatòri de Batet



Rossinyols olotins curs 14-15




Bona sort Rossinyols, fins un altre!
Noemí Torralba i Barluenga 


No hay comentarios:

Publicar un comentario